Jak se dostaneme do profilu organizace je popsání v předešlé kapitole (tj. kliknutím na jméno uživatele/Akce s profilem/Profil organizace).
Profil administrátora organizace je dělen na 3 základní karty:
- Základní informace (kontaktní údaje, informace o profilu zadavatele, správa uživatelů)
- Další (správa organizačních útvarů, v případě aktivní aditivní služby schvalovací workflow konfigurace této služby)
- Filtr uživatelů (možnost filtrování dle různých parametrů)
Karta Základní informace
Změna základních údajů
Obecné informace jako adresa, sídlo, telefon, email ... změníme přes Akce s profilem a volbou Upravit. Provedenou změnu potvrdíme tlačítkem Uložit
Uživatelé ve společnosti
Pomocí zeleného tlačítka +přidat vytvoříme nového uživatele
Po vyplnění všech povinných polí (označení symbolem *) klikneme na tlačítko Uložit.
Pozn. V případě členění na organizační útvary je možno nového uživatele přiřadit k požadovanému útvaru.
Nastavení / změna oprávnění uživatele
Ve výpisu uživatelů klikneme na Jméno uživatele a objeví se následují okno s přehledem informací o daném uživateli
Pomocí menu Akce s profilem/Nastavení oprávnění uživatele můžeme přistoupit ke změně oprávnění
Provedeme požadované nastavení a vše uložíme tlačítkem Uložit.
Pozn. Jeden uživatel může být členem více organizačních útvarů. V každém z útvarů může mít uživatel nastaveno různé oprávnění.
Přílohy
V této sekci můžeme přidat tyto přílohy:
- Nový certifikát veřejného klíče - zde je možno přiložit certifikát veřejného klíče (komerční certifikát) potřebný pro šifrování nabídek (např. při specifikaci zjednodušeného podlimitního řízení)
- Nový veřejný dokument - zde je možno přiložit dokument, který si může zobrazit (stáhnout) každý uživatel z profilu organizace
Karta Další
Na této kartě je možno spravovat organizační útvary. Konfigurace schvalovacího workflow (aditivní služba) bude popsána v samostatné kapitole.
Konfiguraci organizačních útvarů započneme kliknutím na tlačítko Spravovat organizační útvary
V horní části se nacházejí filtrační parametry.
Přidání organizačního útvaru
Kliknutím na link Přidat se objeví následujíci okno
Po vyplnění požadovaných informací klikneme na tlačítko Uložit.
Nastavení pořadí organizačních útvarů
Zde je možné nastavit pořadí, v jakém pořadí se budou organizační útvary administrátorovi zobrazovat při přidělování oprávnění (viz Nastavení / změna oprávnění uživatele).
Klikneme tedy na link Nastavení pořadí
Podržením levého tlačítka myši na příslušném útvaru můžeme tento útvar přetáhnout na požadované pořadí.
Karta Filtr uživatelů
Pomocí výběru různých filtračních parametrů lze vytvořit požadované výpisy na obrazovce.