Na stránce Můj Gemin v sekci Má zadavávací řízení zvolíme možnost Založení nového průzkumu trhu.
Specifikace průzkumu trhu
Základní specifikace průzkumu se skládá ze tří kroků
Krok číslo 1 - Název průzkumu trhu ( v případě členění na organizační útvary lze průzkum přiřadit k útvarům, ke kterým má uživatel oprávnění)
Krok číslo 2 - zde pomocí popisu a číselníku NIPEZ provedeme definici požadované komodity a určíme předpokládanou hodnotu průzkumu trhu.
Krok číslo 3 - určení, bude-li průzkum dělen na části. Toto je možné, pokud jsme si v předešlém kroku definovali více položek předmětu průzkumu
Stanovení požadavků na obsah informace (nabídky)
Zde se nám (podle požadavků na obsah informace poskytnuté dodavatelem) postup ubírá dvěma směry :
- Dodavatel podá informaci o ceně výše uvedeného předmětu (specifikace průzkumu - krok 2/3)
Zde si dále definujeme, zda-li požadované informace dodavatel vloží do připraveného formuláře, či poskytnuté informace budou vloženy formou přílohy či popisem do nabídnutého textového pole.
Dále je nutné stanovit, jaké členění má cenová nabídka obsahovat. Cena bez DPH, DPH, včetně DPH či všechny tyto položky. A poslední informace v jaké měně má být cenová informace poskytnuta.
- Dodavatel podá jiné informace týkající se předmětu průzkumu trhu - Tuto možnost využijeme tehdy, pokud předmět popíšeme (např. topologie počítačové sítě) a poptáváme k tomuto předmětu další služby (např. cenu za servisní hodinu, reakční doby v případě havárie, termín dodání náhradních komponent a pod.) Zde se mám nabízejí další dvě možnosti
- informace požadovaná od dodavatele bude vložena formou přílohy - do textového pole uvedeme výčet našich požadavků na obsah
- informace požadovaná od dodavatele bude vložena do obdoby nabídkového formuláře, jehož položky si pomocí tlačítka přidat nadefinujeme
Po kliknutí na tlačítko Přidat se objeví níže uvedené pole pro zadání Názvu a Jednotky
Symbolem nad tlačítkem Přidat tuto položku můžeme odebrat.
Povinnost elektronicky podepisovat datové zprávy - při volbě ANO je nutno veškerou komunikaci mezi dodavatelem i zadavatelem elektronicky podepsat (výzva k podání informací, zaslání odpovědi ..)
Příprava výzvy k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu



Určení dodavatelů, kteří budou vyzváni k průzkumu trhu

Kliknutím na tlačítko přidat vyvoláme dialogové okno s výběrem z katalogu dodavatelů. Výběr z tohoto katalogu ukončíme tlačítkem Uložit.
Přes manu Akce se zakázkou / Další stav přejdeme do stavu Zadávací řízení.